Skip links

Performance Max va introduce modelele Gemini

Campaniile Performance Max sunt concepute pentru a rula pe toate stocurile de anunțuri Google, sporindu-vă șansele de a ajunge la potențialii clienți. Este esențial să aveți o gamă variată de materiale creative care să răspundă preferințelor diferiților clienți și formate de anunțuri. O creativitate eficientă duce la rezultate de succes – conform cercetărilor noastre, agenții de publicitate care își ridică puterea anunțului Performance Max la „Excelent” sunt martorii unei creșteri medii de 6% a conversiilor.

Suntem încântați să vă prezentăm mai multe capacități noi care vă vor ajuta să vă extindeți și să construiți resurse de top. Aceasta include încorporarea modelelor Gemini în Performance Max.

Acces extins si imbunatatiri ale generative AI in Performance Max

Inovatia in domeniul AI aduce rezultate puternice pentru advertiseri. Aceasta tehnologie ii ajuta sa creeze campanii mai eficiente si sa dezvolte active creative la volumul, viteza si variabilitatea necesare pentru a atrage consumatorii intr-un mod relevant.

In Performance Max, s-a anuntat lansarea generarii de active alimentate de AI si editarea de imagini in luna noiembrie. Aceste functii ajuta la generarea de texte si imagini mai multe pentru campaniile dvs. in doar cateva clicuri. Generarea de active este acum disponibila global in limba engleza, iar editarea de imagini va fi disponibila in Statele Unite ale Americii in luna martie, urmand sa fie extinsa si in alte limbi globale ulterior.

De asemenea, aceste capacitati de generare a activelor sunt imbunatatite cu ajutorul tehnologiei Gemini, cel mai capabil model de AI dezvoltat de Google. Astfel, Performance Max poate genera acum titluri lungi si va adauga in curand generarea de sitelink-uri, ambele functionalitati utilizand capacitatile sofisticate de rationament ale modelului Gemini.

In curand, cand vom imbunatati modelele noastre de generare a imaginilor cu ajutorul Imagen 2, adaptate pentru Google Ads, veti putea genera imagini de lifestyle folosind Performance Max care sa prezinte oameni in actiune. De asemenea, editarea imaginilor va include si capacitatea de a genera si adauga fundaluri care sa prezinte oameni. Si daca aveti imagini existente care functioneaza bine? Veti putea genera optiuni noi similare pentru a scala si mai mult ideile creative. Desigur, advertiserii raman in control total si vor putea revizui toate imaginile sugerate pentru campaniile lor. In plus, nu permitem generarea de imagini cu persoane nominalizate, inclusiv celebritati si personalitati publice.

In plus, advertiserii nu pot utiliza Performance Max sau generarea de active pentru a crea continut care promoveaza violenta, reprezentari gresite sau orice alt continut interzis de politica noastra de publicitate Google Ads pe termen lung si de regulile noastre de utilizare a AI generative. Utilizam, de asemenea, mecanisme precum marcajele cu SynthID care permit identificarea imaginilor ca fiind generate de AI. Imagen2 si SynthID sunt tehnologii dezvoltate de Google DeepMind.

Vom continua sa imbunatatim aceste noi capacitati de generare pentru agentie in conformitate cu Principiile noastre de AI si practicile noastre responsabile.

O mai buna putere de anunt si mai multe modalitati de a va ajuta sa creati active atractive

Cu atatea modalitati de a crea noi active, cum puteti sti ca atingeti obiectivul? Puterea de anunt este un indicator care va ofera feedback in timp real cu privire la varietatea si relevanta activelor. Generative AI face mai usor ca niciodata imbunatatirea mixului de active. De fapt, advertiserii care utilizeaza generarea de active la crearea unei campanii Performance Max sunt cu 63% mai susceptibili sa publice o campanie cu o Putere de Anunt Buna sau Excelenta.

In viitor, cantitatea si varietatea activelor vor fi mai importante in determinarea Puterii de Anunt pentru campaniile Performance Max. Acest lucru reflecta importanta lor in ajutarea dvs. sa obtineti cele mai bune rezultate dintr-un inventar diversificat si din formate disponibile pe canalele Google.

Iata trei modalitati cheie de a imbunatati varietatea activelor:

  1. Aplicati noi recomandari pentru a adauga mai multe active: Aceste sugestii de active vor fi colectate de pe site-ul dvs., biblioteca de active si imagini din stoc. In cateva saptamani, vom incepe sa recomandam noi active generate de AI, inclusiv versiuni adaptate ale activelor dvs. existente (de exemplu, o imagine patrata existenta fiind extinsa la formatul landscape cu ajutorul AI generative).

  2. Adaugati active creative din alte platforme de design: Ne extindem parteneriatele, incepand cu Canva. Daca incepeti procesul de design sau creatie in Canva, o aplicatie de integrare Canva va permite sa publicati imagini direct in campania dvs. Performance Max. Canva gazduieste cea mai mare biblioteca de continut creat de designeri din lume si in curand vor adauga si sabloane adaptate pentru Performance Max pentru a va asigura ca indepliniti specificatiile creative necesare pentru maximizarea varietatii activelor.

  3. Adaugati videoclipuri: Fie ca incarcati un videoclip sau lasati Google sa genereze unul pentru dvs., aceasta adaugare simpla are un impact mare: advertiserii care includ cel putin un videoclip in campaniile lor Performance Max vad o crestere medie de 12% a conversiilor suplimentare totale. Anul trecut, Performance Max a inceput sa utilizeze imagini din feedurile de produse Google Merchant Center pentru a crea videoclipuri generate automat care ajuta comerciantii sa converteasca cumparatorii care navigheaza pe YouTube, inclusiv YouTube Shorts. Aceasta se extinde acum la toate campaniile eligibile si textul va fi, de asemenea, colectat din activele create automat (daca sunteti inscris) pentru a ajuta la imbunatatirea calitatii si relevantei videoclipului generat automat. Verificati detaliile grupului de active pentru a vedea ce videoclipuri AI va ajuta sa creati si utilizati instrumentele de creare a videoclipurilor daca doriti sa construiti si sa incarcati propriul videoclip.

O mai buna colaborare cu privire la previzualizari de anunturi

Procesul creativ este o colaborare intre mai multe echipe diferite. Incepand cu luna urmatoare, vom introduce posibilitatea de a partaja previzualizari ale anunturilor dvs. de la Performance Max printr-un link care poate fi revizuit de oricine, chiar daca nu au un cont Google Ads sau acreditari de securitate. Aceste previzualizari pot fi accesate atunci cand vizualizati sau editati grupul de active. Ele vor simplifica fluxurile de lucru creative si vor face mai usor pentru agentii sau echipele de marketing interne sa imparta concepte.

Activele creative sunt ingredientele cheie in campaniile dvs. Performance Max. Varitatea si calitatea activelor contribuie la succesul campaniei dvs. Doriti sa aflati mai multe despre cum sa imbunatatiti creativitatea dvs. cu AI Essentials? Consultati ghidul nostru creativ si acest videoclip tutorial despre generarea de active. Iar daca doriti sa aflati mai multe despre Performance Max, raspundem la intrebarile dvs. principale aici.