Iți verificăm magazinul online
în peste 300 de puncte cheie, folosind
un checklist creat de experți
Ai o afacere online cu 5-6 zero-uri? Obține acum o verificare completă
a magazinului tău online, axată pe conversii, care iți va crește vânzările.
ecommerce 300 checklist [updated Ianuarie 2024]
4.97 bazat pe 153 reviews
Zep, DMLiving, Woya, SoYoung, DrHelen, Sensilab si alte magazine online
au profitat deja de eCommerce Checklist și și-au crescut veniturile
Accelerează conversiile folosind lista completă de verificare focusată pe CRO, concepută special pentru proprietarii de magazine online cu probleme și agentiile de CRO epuizate.
Salut! — Sunt David Birtaș, fondatorul Freshclick și a altor branduri de succes. Sunt designer și brand strategist cu o experiență de peste 12 ani în domeniu.
Mi-a plăcut designul de mic și am studiat arta frumosului. Am făcut o pasiune pentru oameni și viață.
Am creat în toți acești ani mai multe magazine online și am lucrat cu diverese branduri Romanești cât și străine la îmbunătățirea paginilor de vânzare. Am reușit prin experiența mea să livrez rezultate bune și excelente.
Eplorează în detaliu magazinul tău și poți vedea cu exactitate pe unde se pierd banii.
Cu această listă de verificare a afacerii tale online, vom face o analiză în peste 300 de puncte de control importante și vei descoperi ce poti să pui in fiecare colțisor al site-ului încât rata de conversie din magazinului tău să crească considerabil de mult. Lista de verificare iți vă arata cu certitudine toate câștigurile rapide și posibile care pot fi impelemtate chiar acum pentru a crește semnificativ valoarea medie a comenzii și rata de conversie.
Am fost tare fericit să văd că un asemnea produs există pe piață! În doar 2 zile am reușit să aflu care sunt marile probleme ale magazinului meu și pe unde se pierd bani. Am făcut de unul singur câteva fixuri importante care m-au ajutat să îmi cresc porfitabilitatea magazinlui. N-am stat pe gânduri și am cumpărat pachetul premium analiza completa și redesign strategic. Sincer vă spun că, nu credeam că niste elemente mici de conversie pot face atâta diferență.
Bogdan Mares
Propietar a 3 magazine online
Ce vom verifica cu această listă?
- Funcționalitatea website-ului
- Punctele critice și vezi pe unde se pierd banii defapt
- Ce probleme întâmpină utlizatorul de rand pe website-ul tău și unde se blochează în procesul de cumpărare
- Experiența de navigare
- Impresia cu care rămân ultilizatorii după ce au trecut pragul magazinului tău online
- Vom oferi idei de îmbunătățiri la site pentru a crește rata de conversie
Fiecare vânzare este un act final și o decizie luată de cumpărător în urma experienței personale cu brandul tău.
Cele mai mari 3 greșeli pe
care majoirtatea magazinelor online le fac
Lucrând cu atâtea magazine în cei 12 ani de activitate, am învățat în timp, care sunt cele mai bune practici, care sunt acele câteva elemente de converise obligatorii și care îmbunătățesc și cresc rata de converise. Am văzut deasemnea și foarte multe greșeli care efectiv îl scoteau pe client afară din magazin. Imaginează-ți că ai un magazin fizic, un client intra să cumpere ceva de la tine iar tu îi areți ușa din dos din greșeală și iese.
Dacă magazinul tău nu are claritate, nu transmite încrederea necesară sau îi copleșește pe utilizatori cu prea multe detalii, nu-ți vei atinge potențialul maxim în ceea ce privește vânzările și profitul.
In ultimii doi ani am analizat peste o sută de magazine online și am observat că APROAPE TOATE fac aceleași greșeli care distrug conversiile.
- Traseul până la finalizarea plații este inutil complicat sau creează confuzie
- Paginile de produs nu conțin toate elemente cruciale de vânzare, care sunt esențiale și obligatorii.
- Nu au o exprienta de navigare pe mobil, ușoară și fară efort.
Aceste lucruri contează, deoarece vă împiedică în mod real să vă
extindeți cu adevărat afacerea.
Colaborez cu David de mai bine de 2 ani si am ajuns la o rata de conversie destul de ridicata. Am incercat tot felul de idei si am adaptat mereu magazinul la cerintele clientului. A meritat toata investitia. Multumesc!
Andic Hanefi
Bazaaristanbul.ro
Cât de mult ai putea crește dacă ratele de conversie ți s-ar dubla?
Uită-te acum la cifrele din magazinul tău și fă tu singur un calcul. Rezultatele depind de afacerea pe care o ai în prezent și de cât produce în acest moment. Ai putea fi la câțiva pași distanță de dublarea sau triplarea veniturilor. Ai putea avea zilnic cu 100, 200 sau 1000 de vânzări pe zi mai mult decât ai acum.
Comanda acum o analiza completa a magazinul tău și vezi unde poți îmbunătății și pe unde se pierd banii.
Zep, Woya, BazaarIstanbul, DMLiving, Hemerama si alte magazine online
au profitat deja de eCommerce Checklist si si-au crescut veniturile
In ce consta acest audit? Ce se verifica mai exact?
Cum afectează asta marketingul online și campaniile tale?
Unul dintre secretele noastre este această listă cu care îi confruntăm pe proprietarii magazinelor online. Campaniile bune iți aduc oameni de calitate și pregătiți să cumpere însă magazinul este cel care vinde până la urmă și trebuie puns la punct până în cel mai mic detaliu. Și așa, succesul este garantat!
ASPENDOS
www.aspendos.eu
Bounce Rate (Rata de respingere) mult mai mica
Bounce Rate-ul este un factor important de clasare și este un indicator important care ne arata starea de sanatate a website-ului.
Bounce Rate-ul este definit ca procentajul vizitatorilor care parasesc website-ul dvs. fara a face vreo actiune precum click; adauga in cos; cautare; completarea unor campuri; etc.
In sectorul eCommerce, un Bounce Rate cu valori intre 20-45% este considerat bun. Magazinele care obtin un bounce rate mai mic de 20% sunt clasate ca magazine exceptionale.
Vezi inainte si dupa. Bounce Rate 70% inainte de implementare design si 21% dupa implementarea elementelor de converise.
De ce ai avea
încredere în mine?
Ei bine, asa cum am mentionat mai sus, mi-am descoperit pasiunea pentru design inca de pe la 15 ani. La 18 ani am creat primul meu website. La scurt timp dupa aceea a sosit si primul meu client 🙂 Parintii mei aveau un site de prezentare la firma facut de altcineva iar eu l-am reimprospatat si am vazut pentru prima data cum functioneaza un business online si cum reactioneaza clientii la website. Bine, pe atunci era putin altfel, dar numarul de telefoane primite a crescut la scurt timp.
Am continuat sa exersez zilnic si sa imi imbunatatesc tot mai mult skilurie de design si am inceput sa imi descopar abilitatile mele in antreprenoriat. Am investit in cursuri de branding si vanzari. Am participat la zeci de seminarii si am lucrat cu recunoscuti antreprenori din Romania. Am prealuat tot ce am gasit mai bun de la acestia si am incercat sa pun in aplicare.
Am o dorinta nativa de-ai ajuta pe oameni si am incerca sa-i ajut cu profesionalism pentru a creste perfrormantele afacerii lor. Am inteles ca educatia este cheia asa ca nu am incetat sa citesc si sa ma informez constant. Am studiat psihologia cognitiva si comportamentele umane. Am observat modul oamenilor de a cumpara si ce le influneteaza deciziile.
Decizia de a-mi vinde serviciile mai departe a venit dupa ce am avut mai multe confirmari si rezultate reale. Am fost extrem de entuziasmat sa vad cum in urma lucrarii mele de design, un magazin care vindea de 600k / 700k RON pe luna, a atins aproape 2 milioane de lei vanzari in fix luna urmataore. Si acestea nu sunt povesti ci sunt documentate si poti gasi aici pe site Studiile de caz.
In inchiere as vrea sa spun ca am o intelegere profunda a ceea ce afecteaza ratele de conversii in online si sunt bucuros sa impart cu tine toata acesta experienta. Caci pana la urma asta ne face oameni, nu-i asa?
Gata "m-am vândut" - hai să vedem care sunt pașii și cum funcționează.
Comandă cea mai completă listă de verificare a magazinului online
Echipa noastră vă va evalua magazinul urmărind toate punctele de control
Implementați sarcinile, începând cu cele care necesită cel mai mic efort și aduc cel mai mare efect
Odată ce ați terminat cu sarcinile, începeți să vă bucurați de veniturile crescute pe care vi le-a adus această listă
Obțineți acum lista de verificare a magazinului tau online, bazata pe indici de performanta si conversie.
eCommerce 300 Checklist
cea mai performanta lista de verificare
320 €
200 €
27% REDUCERE
PENTRU URMATORII 100 DE CUMPARATORI
Ia-ti acum checklistul care acopera fiecare pagina a magazinului tau online
- Homepage
- Pagina de categorie
- Pagina de produs
- Pagina de cos
- Pagina de finalizare comanda
- Thank you page
- [BONUS] Landing Page
Inlcude: 300 puncte critice de verificare
Checklist, ultimul update: 25 Iunie 2022
AUDIT PROFESIONIST
ai la dispozitie o echipa de profesionisti
2000 €
Audit complet a afacerii tale, incluzand analize de date si pagini
- Homepage
- Pagina de categorie
- Pagina de produs
- Pagina de cos
- Pagina de finalizare comanda
- Thank you page
- [BONUS] Landing Page
- Analiza Trafic Google Analitycs
- Analiza Business
Inlcude: 300 puncte critice de verificare
Analiza tuturor datelor existente
Platesti in siguranta prin Stripe.com