
Cum să duci campaniile Performance Max la urmatorul nivel: noi funcționalități Google Ads
Campaniile Performance Max reunesc cele mai bune inovații Google AI pentru a te ajuta să obții rezultate pe toate canalele și inventarul Google Ads. Pentru a valorifica la maximum potențialul Performance Max și a pune inteligența artificială Google să lucreze pentru afacerea ta, este esențial să furnizezi datele corecte. De aceea, introducem noi funcționalități concepute să îți ofere mai mult control și informații detaliate despre performanța campaniilor tale.

Conectează-te cu clienții potriviți și menține-i implicați
Noile tipuri de obiective bazate pe ciclul de viață al clientului te vor ajuta să personalizezi campaniile Performance Max pentru a optimiza achiziționarea și fidelizarea celor mai valoroși clienți. Anterior, am introdus obiectivul de „achiziționare clienți noi” pentru a te ajuta să prioritizezi găsirea de noi clienți în campanii. Acum, te poți concentra pe achiziționarea de clienți noi cu valoare ridicată. Această funcționalitate este disponibilă în versiune beta pentru advertiserii care utilizează Performance Max pentru obiectivele de conversie prin achiziție. Pentru advertiserii care utilizează Search Ads 360, obiectivele de achiziționare a clienților noi sunt acum disponibile și ele.
Pe lângă achiziționarea de clienți noi, poți, de asemenea, să îți consolidezi relațiile cu clienții existenți pentru a construi o strategie mai cuprinzăță bazată pe ciclul de viață al clientului. Un nou obiectiv de retenție este acum disponibil în versiune beta pentru a te ajuta să recâștigi clienții care nu au mai interacționat cu brandul tău de o perioadă. Contactează echipa contului tău Google pentru următorii pași.
Combinând datele tale primare cu Google AI, poți obține o valoare mai mare atât de la clienții noi, cât și de la cei existenți, și poți obține cel mai bun retur al investiției în diferite etape ale ciclului de viață al clientului.
Filtrează traficul irelevant cu excluderile de IP
În timp ce obiectivele campaniei te pot ajuta să orientezi Performance Max către publicul tău cel mai relevant, excluderile de IP la nivel de cont oferă un alt strat de control pentru a-ți rafina și mai mult reach-ul. Acum poți exclude adrese IP specifice pentru a te asigura că anunțurile tale ajung doar la publicul cel mai relevant. Excluderea anumitor adrese IP (cum ar fi adresa IP a companiei tale) la nivel de cont te ajută să filtrezi traficul care poate genera interacțiuni nedorite cu anunțurile și costuri suplimentare. Acest lucru îți protejează bugetul și îți permite să îți concentrezi cheltuielile acolo unde vor avea cel mai mare impact.
Testează și învață în timp real pentru a găsi strategii care să stimuleze creșterea
Experimentarea este cheia pentru a debloca rezultate mai bune în campaniile Google Ads. Acum poți testa rapid și ușor strategii de optimizare într-o singură campanie Performance Max pentru a vedea dacă acestea conduc la rezultate mai bune. Prima caracteristică pe care o vei putea testa este extinderea URL-ului final, în prezent în versiune beta. Anunțatorii care utilizează extinderea URL-ului final cu campaniile Performance Max observă o creștere medie de peste 9% a conversiilor/valorii conversiilor la un cost similar per acțiune (CPA)/retur pe cheltuieli publicitare (ROAS). Poți testa această funcționalitate pentru a înțelege dacă înlocuirea URL-ului final cu o pagină de destinație mai relevantă de pe site-ul tău duce la rezultate mai puternice printr-o potrivire mai bună cu intenția de căutare a utilizatorului.
Optarea pentru experimentul de extindere a URL-ului final își va împărți traficul, dedicând o parte din buget testării acestei funcționalități, urmărind în același timp rezultatele comparativ cu configurația inițială. Vei primi date clare și acționabile care dezvăluie modul în care această modificare afectează performanța campaniei tale și opțiuni simple pentru a implementa strategiile dovedite care dau rezultate în campaniile tale.
Obține informații detaliate despre ce funcționează și adaptează campaniile în consecință
Cunoașterea publicului tău poate dezvălui oportunități neașteptate. Acum, alături de datele existente privind interesele și comportamentul, vei obține o imagine de ansamblu a vârstei și sexului publicului tău. Informațiile demografice detaliate sunt implementate acum în informațiile despre publicul din resurse. Imaginează-ți că ești o agenție de turism cu o bază de clienți tradițional mai în vârstă. Poți descoperi din informațiile demografice că atragi un interes semnificativ și din partea călătorilor mai tineri, deschizând un nou segment de piață și determinând, potențial, o ajustare a strategiilor tale promoționale. Informațiile demografice detaliate din informațiile despre public te ajută să înțelegi segmentele de piață neexploatate, permițându-ți să creezi anunțuri care rezona direct cu anumite grupe de vârstă și sex.
Optimizează-ți bugetul folosind informațiile despre ritmul de cheltuieli
Informațiile despre ritmul de cheltuieli sunt, de asemenea, implementate pentru a te ajuta să descoperi mai multe oportunități de optimizare a campaniilor. Această nouă informație va oferi o monitorizare a cheltuielilor în timp real, permițându-ți să vizualizezi cheltuielile actuale și proiectate alături de performanța conversiilor prognozate. La o privire rapidă, poți analiza ritmul campaniei tale pentru a identifica potențiale zone pentru redistribuiri strategice ale bugetului, cum ar fi mutarea bugetului dintr-o campanie care cheltuiește sub ritmul normal către o campanie care este aproape de a atinge limita bugetului.
Acestea sunt doar câteva dintre noile funcționalități disponibile pentru a te ajuta să îți duci campaniile Performance Max la nivelul următor. Cu acces la mai multe date, mai mult control și mai multe oportunități de testare, poți optimiza campaniile tale pentru a obține rezultate mai bune și a-ți maximiza rentabilitatea investiției.